Kas Tevi motivē skriet? - atbild Mēness aptiekas komandas aktīvākie dalībnieki


Līdz dalībai Lattelecom Riga Marathon atlicis vien pavisam nedaudz. Mēness aptiekas komandas sastāvā šogad skries 116 uzņēmuma darbinieki. Skriešana ir nodarbošanās, kurai ir vajadzīga motivācija un gribasspēks. Lasi, kas ir tas, kas motivē mūsu komandas aktīvākos dalībniekus skriet un piedalīties maratonā.

Dmitrijs Juskovecs: "Putnu dziesmas, saules stari starp kokiem un priežu smarža Biķernieku mežā, kur parasti skrienu. Tā ir izcila atslodze pēc darba - gan prātam, gan ķermenim!"

Nellija Majore: "Vislabāk man patīk skriet gar jūru, līdz ar to, mana motivācija ir daba, atspirdzinošais gaiss un brīvības sajūta, kura rodas skrienot un redzot sev acu priekšā visu plašo jūru vienā pusē un priežu mežu otrā, ko pavada vējš, viļņu šalkas un saules stari. Piedalīties maratonā motivē kolēģi un kopā būšanas prieks!"

Kristīne Trūpa: "Mani motivē skriet pati skriešana - tā kā gadus piecus atpakaļ nopietni nodarbojos ar vieglatlētiku - skriešanu - agrākais aicinājums nekur nav pazudis - tas viss kopā apvieno veselību, relaksāciju un atpūtu, skriešana atbrīvo no ikdienas saspringuma un rūpēm - man tā vairāk ir sava veida atpūta! :)"

Sintija Kaņepe: "Skriet mani motivē sajūtas. Patīk pārvarēt grūtības, es varu "izvēdināt" galvu, tā patīkamā noguruma sajūta un pats galvenais, katru reizi sasniegt jaunu mērķi, lepošanās ar sevi vai arī vilšanās. Lielisks veids kā pabūt ar sevi vienatnē un "atslēgties" no ikdienas. Tiešām tā motivācija ir vairāk garīga nevis profesionāla. Es pat varētu teikt, ka skriešana ir viena no manām mazajām sirdslietām."

Kitija Geidāne: "Motivācijas ir dažādas. Pirmkārt, protams, veselība. Otrkārt, tā ir iespēja atslēgties no ikdienā gūtajām negatīvajām emocijām, kas nospiež prātu. Skrienot, tas viss paliek aiz muguras uz takas, pa kuru skrien. Ar sviedru lāsēm izsit no sevis visu slikto un ieelpo prieku un gandarījumu par katru pieveikto kilometru. Galvenais ir mīlēt skriešanu!"

Jūlija Dzene: "Skriet maratonu mani motivēja veselīgs dzīvesveids, kas tieši motivēja skriet kopa ar Mēness aptieka komandu - saliedētības sajūta un komandas piederība, un arī iespēja satikt un iepazīt sev līdzīgi domājošus cilvēkus."

Anastasija Zubkova: "Mani motivē skriet entuziasms un kompānijas popularizēšana."

Jekaterina Staskeviča: "Līdz ar to, ka neesmu diži sportisks cilvēks, piedalīties maratonā un sākt skriet mani motivēja vairāki aspekti. Pirmkārt, man patīk sev uzlikt jaunus pārbaudījumus un pētīt, kā nostrādā mans gribasspēks. Otrkārt, manuprāt, draudzīgā pulkā skriet būs jautri. Tāpēc labprāt piekritu skriet kopā ar kolēģiem, kā arī tādā veidā pozicionēt mūsu uzņēmumu starptautiska mēroga pasākumā."

Zane Černuho: "Skriet mani motivē tā sajūta, kas rodas pēc skriešanas - aizmirstas dienas negatīvie notikumi, pazūd nogurums, ir sajūta, ka organisms ir pilns ar svaigu gaisu un ir izkustināta katra šūniņa. Tādu sajūtu var noķert tikai skrienot vai apmeklējot sporta zāli. Neviens super-food vai vitamīns nespēj aizvietot īstu kustību un to enerģijas un pozitīvo emociju daudzumu, kas pārņem pēc kārtīga treniņa."

Jolanta Bernupe: "Skrienot iegūstu dopingu, enerģiju un spēku turpmākiem ikdienas darbiem. Skrienu, jo patīk tā pēcreakcija - iegūtās jaukās sajūtas, dzīvesprieks. Skrienot pazūd laiks, esi tikai Tu, ceļš, daba un prāts. Tas palīdz aizmirst par raizēm, ikdienas darbiem. Skriešana palīdz ne tikai būt un darīt, bet arī izbaudīt to, ko Tu dari!"

Dana Tuča: "Skriešana priekš manis jau ir palikusi kā dzīvesveids, daļa no manis, vienreiz Tu to pamēģini un saproti, ka atkarība ņem virsroku! Mani spēcīgi motivē sacensības gars un vēlēšanās pilnveidot sevi, pierādīt sev, ka esmu gana stipra to paveikt, kā arī jaunu rezultātu sasniegšana, personīgā rekorda pārspēšana, jo vienīgais konkurents skriešanā esmu es pati. Kā arī nenoliegšu to, ka skriešana ļauj sevi uzturēt formā, jo ilgstoši nodarbojoties Tu vari redzēt spogulī to, kas Tev patīk. Tā piešķir ikdienai piedzīvojumu garšu, izrauj no rutīnas un ļauj pašam apzināties kā katrs var ietekmēt to, kāda būs cilvēka dzīves kvalitāte. Galvenais ir neapstāties, bet vienmēr kustēties uz priekšu!"

Farmaceites Blogs

Farmaceites Blogs
Rekomendētie raksti × +