Janas Duļevskas skaistuma noslēpumi


          

Vasarā iedvesmo smarža un garša 

Mani iedvesmo ogu un visas citas vasaras garšas. Protams, saule! Esmu aromterapiju fane, tāpēc smaržām manā dzīvē ir būtiska nozīme. Ēteriskās eļļas spēj gan nomierināt, gan uzmundrināt. Tās vienmēr uzlabo pašsajūtu, un tāpēc arī diena padodas veiksmīga. 

Enerģijas avots — vitamīni, skriešana un pirts
Ikdienā esmu aktīva. Manas profesijas pārstāvji nedrīkst izrādīt nogurumu, un šeit man talkā nāk vitamīni un uztura bagātinātāji. Vasarās regulāri skrienu. Tāpat kā daudziem, sākumā skriešana nepatika, taču pierunāju sevi un tagad esmu par to sajūsmā — pašsajūta pēc skrējiena vienmēr ir lieliska. Man ļoti patīk arī ļauties pirts rituāliem.

Vasarā nevaru iztikt bez sauļošanās eļļas
Vismīļākās man ir izsmidzināmās eļļas. Atsevišķām sejas zonām izmantoju 50 SPF krēmu. Patīk arī pēc sauļošanās eļļas ar mirdzumiņu. Es nevaru bez saules un sauļošanās, tā iegūstu nepieciešamo D vitamīnu. Gadās, ka grēkoju ar ilgāku uzturēšanos saulē un reizēm sanāk pamocīt ādu vairāk, taču pēc tam noteikti palutinu to ar barojošām maskām. Vasarā man patīk atsvaidzināties ar izsmidzināmiem termālajiem ūdeņiem — tie gan uzmundrina, gan aizsargā! Visu sauļošanās, pēc sauļošanās un kopjošo kosmētiku vienmēr pērku tikai un vienīgi aptiekās. Tā jūtos droši!

Brīvdienas — pie dabas
Brīvdienās visbiežāk strādāju, taču, ja nav jāstrādā, labprāt uzņemu viesus — ģimeni un draugus, kopā ar viņiem pusdienojam, vakariņojam. Neraugoties uz to, ka esmu diezgan alerģiska, brīvdienas man patīk pavadīt laukos vai doties izbraukumā pie jūras. Agrāk nevarēju pārāk ilgi uzturēties dabā un nācās ātri atgriezties pilsētā, taču mūsdienu antialerģiskie preparāti mani glābj — neļauju alerģijām bojāt brīvdienas laukos.

Mīļākā vieta pasaulē ir Rīga
Man patīk pavadīt vasaras Latvijā, taču, lai pēc aktīvas ziemas darba sezonas izvēdinātu galvu, labprāt dodos pēc D vitamīna arī uz kādu siltāku zemi. Pēdējie ceļojumi bija uz Izraēlu, Ēģipti un Sočiem, taču mājas ir mana vismīļākā vieta pasaulē, un Rīga ir mana pilsēta. Esmu rīdziniece un kaut arī man patīk gan Ņujorka, gan Londona, tās vienmēr būs pilsētas ar otro numuru. Numur viens — vienmēr būs mājas, Latvija, Rīga. Te man ir viss, un te es jūtos lieliski!

Farmaceites Blogs

Farmaceites Blogs
Rekomendētie raksti × +